put a condom on youre heart, 'cause i'm about to fuck your feelings.

var ju som ni redan vet hos annies kusiner igår. kollade två filmer, kommer bara ihåg va ena hette, typ "doghouse" tror jag.
sjuk "skräckfilm" med massa typ zombies eller något. ^^

ser inte riktigt vad jag skriver, min katt ligger i vägen för dataskärmen haha. men det är mysigt.
idag ska jag fira min födelsedag hos pappa, med den släkten. hihi presenter!
uppdaterar senare ikv eller imorgon vad jag fick. :)


extrem bildbrist hos pappa. så får bli en bild från i somras när jag & annie satt helt lost i holm och vinkade till bilar.
jag har för mig att jag satt och sjöng oh dansade lite fint också. men dom bilderna känner jag inte riktigt för att dela med mig av :]


nu kör jag mitt eget race. det finns två alternativ, och båda funkar för mig.
du är inte värd mina tårar, så jag ser båda alternativen som bra.
men du anar inte vad du missar, om du väljer bort mig. men jag ska visa dig.
you better put a condom on youre heart, 'cause i'm about to fuck your feelings. ;)

Kommentarer
Postat av: sofiaaaa

snygg desgi ! :D

2011-01-08 @ 16:42:01
URL: http://alsolian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback