maybe this is wishful thinking

probably mindless dreaming.

just nu sitter jag och tittar på jeff dunham. ni vet han buktalaren & komikern? om ni inte har sett honom så gör det !
han är så sjukt skön. haha.

tänkte tatt tag i mitt liv idag och göra något ovanligt. slutade med att jag ska kolla film med annie, hämta hugo på dagis & åka till tylösand ikväll. tjoho, det är ju verkligen saker jag aldrig gör annars!
eller okejj.. jag har hämtat hugo typ en gång innan.
MEN DET VAR INTE DEN SORTENS OVANLIGHETER JAG SÖKTE!
eh ah.. jag är ganska uttråkad heh...

min mamma tycker jag ska börja träna snart igen - har ju uppehåll.
citerar:
Ida, ska du inte börja träna snart igen? nu tycker jag bara du går omkring här och filosoferar..
AHHAHAHAHAHAH ah. så kan de gå ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback