i just want you to know, that you're all i've ever wanted

heheheheheh ny kategori.
"kläder & shopping :]", tänkte att jag kunde slå ihop typ "dagens outfit" och min shopping. Nu på vintern hittar jag aldrig några kläder, men sen när vårkläderna kommer blir det nog mer uppdatering på shoppingdelen.. :)
dagens outfit och sånt är så stressande om man ska uppdatera det varje dag. iafl för oss normala människor som inte köper nya kläder varje dag, alltså har vi samma kläder ibland. men det vill man kanske inte visa, så ah. vet hur stressad jag blev av min förra blogg. så jag ska uppdatera lagooooom. :]

börjar iafl nu.
häh "dagens outfit" :D


tjocktröjja; dc, köpt på team sportia tror jag. 450 ;-
t-shirt; sweet, köpt på junkyard.se. 350 ;- eller något sånt. finns iafl inte kvar :(
jeansshorts; köpta på cubus. 299 ;- skulle jag tro. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback