don't tell me that we will never be together

heh, hallao :)
idag har jag varit i stan med annie. hittade en grå tjocktröjja som det står typ "idaho state collage league" på. egentligen tycker jag det är lite fail med alla dessa usa-inspirerade kläderna som finns i stan, med tanke på att inte ens hälften av folket som har dem faktiskt har varit i usa..
men jag har kallats "idaho" sen jag var liten, hahahah fett random ändå. så mamma tyckte jag skulle köpa den.

jag tog mig då tid att ta ett foto på den. hur bra det gick är en annan sak, var glad för det lilla ni får, tanken som räknas vett'ni !

älska affischen till vänster, haha chace crawford <3

Kommentarer
Postat av: grenis

wäää..härmis, jag har oxå kallats de sen ja va liten ;:<3

2011-01-06 @ 22:53:44
URL: http://greeniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback