come on rudeboy'

sov över mä linn inatt. :)
igår kollade jag, linn och nelly på saw 1. och när vi hade följt nelly hem oh typ dött lite, så kollade vi halva saw 2.
dom är så gryyymt bra häh, iafl de första filmerna.. men åh va rädd man blir för den där jäääävla grisen! :(

iafiaf.. tänkte visa vilka parfymer jag använder mest, har fler men dessa är mina favoriter. :D

1. pink sugar, finns på åhléns för 200 kr. luktar godis :)
2. vanilla, finns på t.ex kicks för 100 kr tror jag. luktar vanilj, haha logiskt.
3. britney spears fantasy, finns också på t.ex kicks. vet inte vad den kostar, men luktar jättegott. svårt att beskriva lukten, lite söt kanske.. ?
4. aura (tror jag den heter), har funnits på kicks. kommer inte ihåg va den kostade, luktar också gott. men även denna är svår att beskriva.

jaja, ni får väl helt enkelt gå in och lukta på dom i affärerna :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback