Sometimes you just gotta look closer instead of searching so hard

Jag har blivit kär i två band som jag lyssnade på för ett tag sen typ.
FM static och Secondhand serenade. Srsly, jättebra musik. Speciellt texterna :]


HAHAH awesome bild från idag. Man ser verkligen mycket.. <:
Klicka här så kommer ni till en jättebra låt hihi.

Tror jag har fixat texten förresten, på bloggen alltså.
Vill ni höra om mina i-landsproblem?
- Jaaaa det vill ni ! :D
Min dator är så varm så att "data stödet", som är av plats, typ smälter. Där snackar vi het asså.. HAHAH.
Jag vill pärla såna där tuffa super mario svampar, ni vet? Men vi har inga pärlplattor som passar till det..
Mina pringles är slut.
Vi har inga kakor i skafferiet.
.....
Det är så synd om mig :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback