Orienterings-power !

Shit asså, jag och Annie är grymma på att orientera haha :D

Har precis kollat typ nästan hela "remember me", den är faktiskt bra. Hade inte fattat handlingen, och egentligen hatar jag att kolla på en film som jag inte vet vad den handlar om. Då fattar man liksom ingenting förän efter typ halva, så segt.

Whatever. Min dator blir jättevarm när jag sitter i sängen, så jag typ dör av värmeslag eller vad det heter. ^^

HAHAHAHHAHA. Ni måste se denna bilden, jag kan inte sluta skratta hahahahaha, jag är så mobbad :]

Kommentarer
Postat av: n. johansson

Wihoo, nelly hade sååå kul mä kameran den matchen (h) <3

2010-09-27 @ 21:50:10
URL: http://nellyjohansson.bloggplatsen.se
Postat av: annie :D

vadå världensbästa kartläsare ? :DDDD

2010-09-28 @ 18:58:33
Postat av: Simon :D

jag är cool :O

2010-09-28 @ 20:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback