Flickan med guldbyxorna ! fast ne..

Jag har ett jätteproblem !
Jag vill ha en massa grejjer, skor kläder väskor smink osv.. Men jag har inte riiiiktigt pengar till allt :(
Just nu sitter jag och kollar på olika hemsidor, på kläder som jag vill ha. Sen vill jag säga att jag tycker långklänningar, såna som går ner till fötterna och typ håller på att spricka så fort man tar ett steg, iafl ni fattar. Jag tycker de är jääääättefula, dom är så fula så man typ dör. Det är sååå ute ! Haha, ne, tydligen modernt. Men jag bryr mig inte, tycker det är fult iafl :)

Titta här, va jag är duktig. Nu delar jag med mig av vad jag vill ha, haha ;D
 
Jag är inte så bra på att göra "roliga" såna bilder, men whatever :d
Och den grå tröjjan vill jag ha i vit. Oh jag veeet, det är lite kallt med magtröjja nu, men den är fin !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback