After all i wanna thank you,

'cause you learned me how a person is like,
when she is everything that i never wanna become.
and 'cause you made me that much stronger.
thanks to you, i'm strong enough to take all the ways
you didn't took.


Mihihihi, jag är ganska poetisk ändå, skämt åsido eller något.
Jag har huvudvärk, verk, väerk, ingen aning om hur det stavas. Det finns två ord jag verkligen aldrig lär mig hur de stavas, det är huvudväerk-saken, och mashmallows. Jajajajajaja, whateveeer :)
Idag har jag varit väldigt flummig och oseriös, hahah jättekul. Pratkanalerna på radion är väldigt underhållande, speciellt när de prata skånska. Man skulle kunna tro att de har gröt i halsen, typ. Efter skolan var jag på Eurostop med Annie, awesooome. Hon fick typ världens mansröst på bussen, så alla hörde. Shit asså, va jag dog då eller!
Nu ska jag leta upp någon random bild som lyser upp mitt inlägg lite då. Efter det ska jag titta på idol, om det går idag också ? :o

Man ser typ inget på den bilden, men jag tycker den är liiite ball. Hade det inte varit idol så hade ni kunnat få en till, fast ne. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback