you make me feel like a living teenagedream

Om bloggen ser lite konstig ut så är det för att jag försöker fixa lite, men blogg.se vill inte riiiiktigt som jag vill. :(

Eheh. Jag fick en frida tidning idag, och i den så fick man ett parfym-luktprov eller vad det heter. Men vet ni?
Min lilla flaska hade gått sönder men det fattade ju inte jag. Så jag bah' ååh va gott tidningen luktar idag! Sen bah' åh. Flaskan har läckt..
Då hade hela, asså verkligen hela gått sönder, fanns ingen flaska kvar. F a i l !



Bild från typ förra vintern. Haha, kan inte ha vita kläder egentligen, blir smutsigt direkt. Men tror jag såg en awesome jacka idag i stan, ska in och kolla på den i veckan :)

Imorgon åker pappa och storebror till barcelona. Trevligt..
Jag hoppas pappa köper en fotbollströjja till mig, tyyyyp barcelonas blå bortadräkter, och så får det gärna stå David Villa på ryggen.. Hihihihihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback