you can break my spirit, it's my dreams you take.


James blunt - You're beautiful.

Jag har no prov imon. Det sugeeer och kommer antagligen inte gå bra. Fast såhär säger jag typ alltid, sen går det helt okejj ändå. Men nu känns det verkligen inte bra, uhu.
Om ni vill veta, så kan jag inte plugga samtidigt som jag lyssnar på musik. Men man kan inte bara stänga av när det är en bra låt och jag tycker att hela min spellista - nästan - på spotify, är bra så eheh jag pluggar mä musik ändå :D


Gammal bild ihih. :)

Haha, jag vet inte vad jag ska skriva.
Så meningslöst.
Jo just det. Nu kom jag på vad jag tänkte på innan.
Jag hataaar när folk himlar åt ögonen åt mig. Alltså ni vet, sådär på allvar, när de tänker typ "ååh, va hon är efterbliven" varje gång man öppnar käften. Det spelar ingen roll hur smart man än visar att man är, det funkar liksom inte. Har de bestämt sig för att man är dum i huvvet så ändrar de inte åsikt, åhhhhhhhh jag hatar sånt.

Eheh, ah.

I allways say how i don't need you, but it's allways gonna come right back to this.
Please don't leave me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback