When you fall, get up.

And when you smiiiiile, the whole stops and stares for a while, lalalaa vadå kär i låten.. :o


Lite tuff är jag ändå <:

Hihihihi, typ random bild. Men jag gillar den, dessutom ser det så fränt ut för mitt linne speglas i gräset. Så det ser ut som att jag lyser :o :D

Skolan idag va jättenice. Började tio i tio, med musik. Hade typ redovisningar och sådär.
Sen kommer jag inte ihåg, men efter lunch typ så hade vi klassens timme. Nina och Karin hade fixat lite lekar och så, den där "kroppsdel mot kroppsdel". Ni vet när man har typ en lapp mellan, så står det kanske panna mot rygg och sånt. Sjukt kul ! :D
Och i slutet av lektionen skulle man skriva något snällt om alla i klassen, som Nina sen samlade in och så ska hon lägga ihop allting till varje person. Så alla kommer få en lapp med massa snälla saker, hihi. Nina är så duktig :'D

Tänkte skriva något. Men jag har glömt haha.
Nu ska jag äta. Men lyssna på denna låteeeen, den är jättebra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback