When everything seems like the movies,

Yeah you bleed just to know you're alive.

Vaknade av min lillebrors ljuva stämma i hans leksaksmikrofon.
"YÄYÄYÄYÄÄ YÄYÄYÄYÄÄ SPIDERMÄÄÄN YÄYÄYÄYÄ" typ. Det är vid såna tillfällen jag saknar när han var mindre och väckte mig genom att krypa upp i min säng och pussa mig på kinden. Men jajajajja, jag älskar honom ändå <:

Där har vi ju min lilla huligan. :)

Idag blir det antingen kolla handboll eller träna. Får se vad mamma säger, mitt knä har ju typ planer på att döda mig. Srsly, det gör så ont :(! Haha, stackars ida.
Ajja, det löser siiiig.

Igår kväll kollade jag på "p.s i love you". Gråter lika mycket varje gång. Haha, slutet, älskar't!
"You made my life, Holly.
But i was only a chapter of yours.
"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback