Saft, saft, hallonsaft, shalalalaa :D

HAHAHAHAHAAHHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH
Så.
Jag är trött och har skrattat åt typ... allt typ.... hela dagen.... :'D
Imorse va jag i kyrkan, coolaste prästen ever blev något. Sån som vaktar får, fast jag tror han skulle göra något i kyrkan i stället. Fattade aldrig <:
Iafl. Jag va i kyrkan, alltså jag konfimerar mig det är därför, i typ tvååååå timmar !
Fast skrattade, flummade och sov hela tiden, så jag klarade mig. På vår bänk, eller asså på samma bänk som jag satt på, så satt det en tant. Nej, ingen tant, en kärring. Hon hade värsta radarn och såg preciiiiis när Annie tog fram sin mobil, och sa till henne att lägga ner den. Det var jättekul. Allting har varit jättekul idag. Eheh.
Tror jag slutar skriva nu, innan ni somnar :DDD



Tänkte skriva godnatt bara för det, men klockan är bara halv sju så nä haha. Shit va jag är lost idag.

Kommentarer
Postat av: anniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie :D

hahah, asså den kärringen va fan läskig :(

2010-10-04 @ 15:58:59
Postat av: julia

fett fin bild!

2010-10-06 @ 21:33:57
URL: http://juliafredrikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback