Nothing you say today is gonna bring me down

Shalalalaaa, simple plan :D !
Jag satt och kollade på junkyard, dom har nästan inga fina sweet tröjjor kvar, hallå deprimerande :(
Min fina regnbågströjja är därifrån, ni vet ? Ah, har haft den på typ två, tre bilder eller något. Eheh, är helt kär i den. Men det fanns massa andra fina innan, nu har dom helt nytt sortiment eller något. För alla de som jag tyckte om är borta.
Haha jag vet, *uhuuu cry a river* MEN JAAA ! Det är sorligt ju.

Jajajajaja. Haft matteprov idag.
Ah. Det gick väl som det gick. Det enda jag vet helt säkert är att minus minus minus blir plus. Och att idioten som kom på det inte bara hade en svår barndom, han hade det nog svårt även som vuxen.

Idag på elevrådet fick vi en bulle, hihi made my day. :)
Tänkte lägga in bilder på datan, men hittade ingen usb sladd så det sket sig. Nu får detta bli ett sånt där tråkigt inlägg, som typ många av mina inlägg börjar bli.

Nu ska jag gå och duscha tror jag, ha de' ! :D


Kommentarer
Postat av: Mikailmarlene

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!

2011-03-17 @ 14:14:13
URL: http://mikailmarlene.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback