Nothing ever seems to matter when you're holding me.

Idag är en riktig sån där "vara hemma och bara ta det lugnt - dag", ihihih älskar't !
I vanliga fall brukar mina såna dagar vara när jag har träning på kvällen, men idag har jag absolut ingenting bestämt, jätteskönt för en gångs skull :D Haha, annars brukar jag typ inte alls tycka om att inte va med någon eller hitta på något, men ibland är det skönt.



Men vet ni en awesome sak ? :D
Håll i er nu.....
JAG FICK VG PÅ MATTEPROVET ! ;D
eehhhh, jag som trodde jag skulle få ig :o

Blev typ idiotförklarad idag på no lektionen när jag frågade vår lärare om atomer också har känslor.. det kunde faktiskt vatt så :(!
eheh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback