Keep smiling..

Jag skulle plugga, men jag började i stället göra massa annat.
Klippte mitt hår, eheh. Failade inte totalt iafl, det går bättre och bättre ^^
Räknade mina 50-öringar. Enbart deprimerande eftersom de ändå inte har något värde längre. Sen passade jag på att räkna mina andra pengar också. Det gick väldigt snabbt..
Sen insåg jag hur sugen jag är på cola och fick den där "ÅÅÅH JAG SKULLE KUNNA DÖDA NÅGON"-känslan. För någon har tagit min cola från mitt skåp i skolan. Fråga mig inte varför jag blev sur för det nu, inte ens jag vet <:

It's not enough to say i'm sorry.
But we're better off this way.
Take my pain away, and tell me i was wrong.
Goodbye - Secondhand Serenade, loooove !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback