i'd do anything to make you mine, and stay with me.

Jag
hatar
sjukhus.
HAHAHAH. Vill ni höra min dag ?
- Ja, det vill ni :)
Mamma kom hem vid tolv, åkte till akuten - nej, det är inte så brutalt som det låter. och ja, jag kände mig dum när jag kom dit bland massa folk som behöver akut hjälp och jag bah' ah asså jag har ju ont i magen..
Iafl, det första roliga var att en typ 70-åring hade tagit fel nummerlapp, haha hon hade tagit sån som man skulle ha om man var under 18, det var jättekul. Sen när det var min tur fick jag gå in i ett rum, sjuksköterskan petade lite på min mage. Sa att jag hade mjuk mage - ehm, det var väl... bra?
Sen fick jag gå ut igen, och vänta. Sen väntade jag lite till. Och efter det fick jag träffa en annan sjuksköterska som också petade på min mage. När hon hade gått fick jag vänta
och vänta lite till
oooocchh vänta.
Jag vill tillägga att denna långa väntetiden var i ett rum, utan fönster eller färger. Bara typ.. grått. Jag och mamma bara satt där, det var segt. Fast vi skrattade en del. Hon skrämde mig massa hela tiden.
Till slut kommer en läkare. SERIÖST NU DÅ VA, jag har aldrig träffat någon tråkigare människa. HAAHAHHA. Han var så trååååkig. Jag satt där och skojjade lite, oh skrattade när jag skulle förklara hur det kändes i magen. Smart som jag är säger jag typ "det eeehh gör ont."
- jaha, på vilket sätt?
"eehhmm.. det känns som att jag är hungrig, fast jag är inte hungrig."
- okeejj..
Ah, smart ida. Sen petade han lite på min mage. Men naturligtvis gjorde han det lite bättre än dom andra, det var verkligen värt att vänta i två hundra år på att han skulle göra samma sak som de andra. För han hade ju lite högre utbildning.. o.o HAHAHA fail.
Sista jag träffade på sjukhuset var nån tant som skulle sticka mig i armen. Fast jag hade fått tuffa bedövningsplåster av den första snälla tanten, få jag kan fortfarande nypa mig i armen utan att de känns, a w e s o m e ! :D
Men hon typ stack fel och sånt, gjorde massa ont. :( Sen tog hon ut blod ur mig, samlade det i flaskor. Jag blev äcklad, då skrattade mamma och tanten åt mig och sa att jag var söt. Man bah' hallaaooo ? :o

Eheheheh. Det blev lite mycket text.
Hejdå :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback