Boy i want to make you smile,

Hähä, insåg precis att låttexten jag skrev i förra inlägget inte går så. Det ska vara "hos dig är jag stark, hos dig är jag underbar" osv ^^.

Btw, idag var jag i stan med min mamma och köpte lite grejjer. Eftersom min lördagkväll är fantastiskt händelselös så tänker jag lägga in bilder på de jag köpte. Fast ne. Insåg precis att jag inte har någon kamera, så ni får försöka överleva utan bilder. :)
Kan åtminstone skriva va jag köpte, (eheh, shit vilken uppoffring. Jag undrar om någon ens tar sig tid att läsa detta. Haha, mitt liv är så sorgligt.)
En randig typ tjocktröjja, fast den är inte så tjock. Men mamma gillar när jag har såna tröjjor, för då fryser jag inte lika mycket. Typ som en tunika liksom. Men ordet tunika låter så tantigt, så jag föredrar lång tjocktröjja som inte är så tjock.
En riktig tjocktröjja, med typ vääärldens gulligaste gubbe på. Han hade typ tofflor på sig, tror jag. Ni kommer nog få se den någon gång.
Skor - reebook eller va det heter haha, blå och vita :)
Tre ringar, som det står "faith", "hope" och "love" på. För jag är cool. <:

Det var väl typ det. Nu ska jag återgå till mitt meningslösa datanördande. Ha en trevlig lördag kväll, hoppas den suger lika mycket som min. Eheh, jag är lite evil sådär, i min ensamhet.. HAHAHA :'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback