the best damn thing that your eyes have ever seen

Eftersom jag har lite tråkigt och längtar så grymt till julen så har jag gjort en liten önskelista hihi.


1. Systemkamera ! :D
2. Thomas Sabo berlocker till mitt sånt armband hihi
3. Hello kitty hörlurar.
4. Krustång eller något.
5. KOOOOLA SNÖREN <33333
6. Kläder, fina t-shirtar med tryck typ. hihi helst sweet :D
7. Smink, framförallt glitter och ögonskuggor.
8. Nagellack & fransk manikyr.
9. Örhängen.
9 - igen (insåg inte att jag hade skrivit det två gånger..). Självlysande stjärnor (a)

Det är inte allt, men en del iafl :D
Och jag är mycket medveten om hur fail denna bilden blev men blää. Sånt där är inte min grejj, ni fattar inte hur lång tid det tog!


Kommentarer
Postat av: Geiringa

Very well done site! Please keep up the good work.

2011-07-04 @ 07:54:28
URL: http://geiringa.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback