it's a good thing tears never show in the pouring rain


Be mine - Robyn.
Denna låten har blivit typ sönderspelad på radion oh skit, men om man lyssnar på texten så är den faktiskt riktigt bra. <:

Nu väntar jag på Nelly, vi ska kolla disney channel, massa nya avsnitt och ett långt Hannah montana avsnitt eheh.. Vi är inte töntar... !
Efter det blir det ug med konfan, sen sova hos Nelly :DD
Haha, min mamma kom in och pratade lite halvt med sig själv eller något. Samtidigt som hon slog in ett paket, och när jag svarade på vad hon sa så bara skratta hon åt mig. Haha helt lost..

AHAHAHAH vet ni ?
Idag gick ett fönster sönder i skolan. Jag och några till typ höll på oh lekte mä de, några ville stänga det och några ville öppna det. Till slut gick det sönder, men skolans fönster är jättegamla så det var typ det 20:e fönstret som gick sönder. Iafl, så sa vi det till rektorn - som bara skrattade typ. (han är awesome!)
Sen kom han fram till mig när jag öppnade mitt skåp och bah "Akta så du inte tar sönder skåpet också! ;)" typ, haha det var jättekul :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Phahaha, våran rektor är fräsig (hh'

hahaa, jag typ skulle putta väck filip från fönstrer och han puttade tillbaka, så flyttade jag mej så han gick i i fönstret (aa)

och självklart får ida skulden ;) <3

2010-11-13 @ 13:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback