i know the stars are holdin' you tonight

Eheheh
Hann inte skriva klart igår, eller förrgår vare kanske. Whatever..
Har iafl köpt lite saker under veckan.
Tre speglar.
Nattduksbord elr va det heter :)
Sminkbord typ.
Väska.
Och wesc tshirt ;D

Om ni vill veta, så tycker jag att ni ska läsa "jag saknar dig, jag saknar dig!". Ni fattar inte hur grym den boken är. Den handlar om typ två tvillingar, tjejer som är 13, 14 år. Den ena tvillingen dör, så hon andra måste fortsätta kämpa på egen hand. Klara sig själv liksom, utan sin andra halva typ. Asså åhh jag grät typ hur mycket som helst när jag läste den :(

Det finns inget avstånd mellan nu och då, mellan här och där.

Kommentarer
Postat av: Danialdiana

Really great site man!!

2011-01-03 @ 22:06:13
URL: http://danialdiana.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback