'cause we lost it all, nothing lasts forever


Låten <3

Cheerleading idag. Eheh, vi bygger, asså man lyfter upp varandra. Och jag är en av dom som blir lyft, snacka om att min mage är röd haha. ^^
Men kul är det !
Jag är så jobbig, varje gång jag ska träna så typ känner jag verkligen inte för det oh blir seg, sen när jag väl är där så har jag jättekul. Och varje gång jag kommer hem så lovar jag mig själv att komma ihåg hur kul det är att träna när man väl är där, men jag gör samma fail varje gång. ._.

Ensam hemma med storebror och hans kompis inatt. Dom kommer typ snart, så ska vi fixa pannkakor. Sen insåg jag precis att jag har matteläxa till imon. Abowww.
Skjut mig.
Hahah nä men ah. <:


Bild från åhuuuus. Saknar't ! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback