heaven is a place nearby, so there's no need to say goodbye'

hej
jag har
tråkigt.
lev med det
eheh webbcam-booomb ! :D









eh, ah. söt.. :)
Idag är typ sån där dag, som man ska till kyrkogården oh tända ljus nivvet? Alla helgons dag elr nåt.
Ska dit sen, det ska tydligen vara jättecoolt när de är mörkt, mä alla ljus oh sådär. Ska tända ljus för min morfar.
Saknar honom, grymtmycket. Det blir inte samma sak utan honom, på julen och sånt. Och att tänka "du kommer aldrig tillbaka" är en så sjukt jobbig tanke. Han kommer inte tillbaka, inte då, inte nu, inte senare. Alla gånger vi behövt honom, det har gjort så ont. Men livet går vidare och han ser mig, han tror på mig när ingen annan gör det. För det har han alltid gjort, och bara för att han inte är här så jag kan se honom, så slutar han inte med det. 
Ibland när allt rasar och faller, när isen spricker under mina fötter, då tänker jag på dig och fortsätter kämpa. För jag vet att du hade velat det.
Vila i frid morfar, jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback