you don't know what it's like

To be hurt
To feel lost
To be left out in the dark
To be kicked when you're down
To feel like you've been pushed around
To be on the edge of breaking down
And no one's there to save you
No you don't know what it's like
Welcome to my life



ibland blir det för mycket på en gång liksom. alla tankar, allting liksom trycker en neråt. jag försvinner in i mig själv bland allt som far omkring i mitt huvud.
alla problem, alla jobbiga saker ni vet. om du aldrig riktigt kommer över något, så ligger det och växer. till slut blir det för stort, tar för mycket plats bland allt annat som trängs där inne. då ser alla normalt sätt små problem så stora ut, så omöjliga.
där står jag nu, med allting samlat. kan inte längre skilja på små och stora problem. trots det vet jag precis hur det är att må riktigt dåligt. och det är inte det jag gör nu. känner bara att jag inte riktigt orkar just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback