all i want for christmas is you

åhh va jag är irriterad.
jag är så grymt trött på att rätta mig efter andra nu. jag är trött på folk som vänder kappan efter vinden och folk som inte vågar stå för vad dom tycker. jag är trött på folk som låtsas vara någon dom inte är och folk som förändras snabbare än jag blinkar.
men mest av allt är jag trött på folk som inte håller sig till det dom borde.

från och med nu kör jag på mitt. jag är ledsen men jag orkar verkligen inte bry mig så mycket om folk som inte ens förtjänar det. gaaaaaaaaaaaaahgiorwjhefgopekgpekerpre



dampmusik :D

shut up - simple plan


definitely maybe - fm static


7 things - miley cyrus

hahahah ah. det här är väl de jag lyssnar på nu. sen lite michael jackson också, men orkar inte lägga upp fler låtar ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback